måndag 7 juni 2010

Roliga dagar!,


WOW, vilka dagar alltså!
Jag har totalt levt inne i en ljuvlig bubbla.
Livet har ordagrant varit en fest och det har hänt så mycket på två dagar att hjärnan inte riktigt hunnit med.

Fredag
Eftersom Nilla hade fullt upp med restaurangen så var jag utsedd barnvakt samtidigt som jag så gärna ville gå på skolans traditionella utekonsert. Sagt och gjort. Både jag och Mathilda gick på konserten.



Efter att vi köpt glass gick vi långsamt tillbaka till skolgården och musiken. Rätt framför ögonen på oss smäller tre bilar ihop och det blir ett grymt stohej!

Efter det följde en dag med ärenden tillsammans med syster och unge.
Övning inför dimissionen i skolan och sedan åkte Krakow-gänget ut till Emilias grav.
Så härjade vi på Blomsterhuset till sena kvällen och satt sedan på Facebook med Jessica tills det var alldeles för få timmar kvar att sova.

Lördag
Jag steg upp och var så där passlit nervös inför dagen. Släkten på plats och det mesta fixat för dagen. Det var skönt att inte ha festen hemma och istället bara få NJUTA av dagen som var.

Det kom överraskande mycket folk på besök. Suprise-gästen var min bror från Esbo, med fru, som också kom in av och ann. Åh, alla kramar och fina ord fick mig på så otroligt bra humör. Tänk vad många människor man delar livet med!

Jag vill tacka alla som rest långa vägar för att komma och gratta mig. För fina presenter, men framför allt för att alla ni fina gjorde min dag minnesvärd. För att ni kom dit, gav mig en kram och skålade i skumpa. Mer sånt åt folket! Man blir bara så glad!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar