tisdag 29 juni 2010

Uppdatering 5,


Jag känner mig så skada man bara kan känna sig,
utan att ha varit ute och festat nätterna igenom.
Solbränd till tusen.
Skavsår så jag inte ens kan gå med flipflops
och ett sår på fingret, samt ett under foten.

Men slå den ni,
jag gick över 3 km barfota i Riga,
det är det inte alla som har gjort!
Och dessutom luskade jag ut att vi bor 500 meter från Marta Centrs.

Bilder kommer ikväll,
bara jag kommer mig så långt som till kameran före natten är här.

Tyck synd om mig!
Nånej, vi har haft det helt suveränt!!
Och var på vårt stammis-ställe ikväll igen och drack drinkar på Happy Hour.

Imorgon börjar den långa resan hem.
Vi skall lyckas ta oss till flygfältet med lokala bussar,
men va sku inte det gå när vi idag tog oss till Jurmala idag med lokala tåget.

Hejhopp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar