tisdag 22 juni 2010

Sommarlovsdag,


Jag hann ligga i solen en knapp timme förrän det blev kallt och en aning moln.
Läste ett 10-tal sidor ur boken Eat, pray, love och fortsatte längta efter att också komma till en punkt i livet då allting liksom klarnar på ett eller annat sätt. Jag hoppas den känslan kommer, en aning i varje fall, när man får veta vilken skola och stad som gäller i höst.

Konstaterade igår och förrgår, att midsommaren aldrig kommit så sent. Alltid när man fick sommarlov förr kändes det som om midsommaren kom emot förrän man ens hunnit varva ner och blivit ledig. Men när man nu varit ledig sen februari så känns det som om midsommaren kommer otroligt sent emot. Men jag klagar inte, det betyder ju bara att sommaren just börjat! :)

Resten av dagen vet jag inte riktigt vad jag skall göra.
Ta det lugnt och se vart jag kommer. Typ.

Hejhopp.
(mitt hejhopp har annars spridit sig)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar