lördag 4 september 2010

Egen lägenhet,



Jo, klassen min hann här via och förberedde gulis en aning.
Vi åt, hade det mysigt där vi satt, på mitt omöblerade golv. 


Men när man springer ärenden på stan blir man trött.
Så jag la mig ner hemmahemma och sov,
blev väckt 10 minuter senare av mamma som tvingade mig iväg till egen lägenhet. 


Plockade upp Sofie från dansen och vi kom upp till femte våningen för att invänta samtal från Asko.
De ringde kl 17.29 och sa att de just är utanför huset med min säng,
17.49 var sängen på plats, bäddad och väldigt inbjudande,
tala om effektivitet!


Kvällen slutade sen med Sofie, Emilia Vilma och Jessica hos mig.
Vin, musik och vänner i egen lägenhet,
bättre än så blir det inte!








3 kommentarer:

  1. Hann ni laga färdigt flaggan? :)

    SvaraRadera
  2. Jaaaija! Du får se på måndag, och skriva namnet under! :) Blir såååå bra så, bara Anna-Lena hinner bli frisk..

    SvaraRadera
  3. Bra! Jag väntar med spänning ;) Jo jag läst att hon var sjuk :/ Vi få hålla tummarna att hon hinner krya på sig!

    SvaraRadera