lördag 11 september 2010

Gilla läget och trötta ben,



Det känns i benen att man stått hela dagen,
men det känns också i hjärtat av alla underbara eldsjälar man träffat.
Jag har mött så otroligt fina människor idag att jag bara tackar och tar emot all den värme de sprider omkring sig! Åh, sån vill jag också bli när jag blir stor! 


Jag har stått och delat ut hundratals ballonger, broschyrer och kort. 
Hittat intressanta, möjliga samarbetspartners och stordiggat mina marthor.


Sedan har jag träffat en människa jag inte får placerad.
Vi känner båda igen varandra och är säkra på att vi känner varandra på något sätt,
men ingen av oss kommer på var, när eller varför.
Vi har gått igenom intressen, evenemang och släkt för att hitta en ankdammskoppling,
men utan resultat... 


Nu lilla powernappen för att sedan göra sig fin och ta sig till Christels rum.
Skumpa it is före kvällens festmiddag är kommen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar