torsdag 2 september 2010

Händelserik dag, idag igen,



Någon vacker själ hade hittat min telefon i Academill och lämnat in den till expeditionen, gissa om jag blev glad! Jag fick liksom kläderna tillbaka.


Så förvandlades den dåliga morgonen till en prima dag. 
Jag skrev under papper och drack skumpa med fina sfp:are.
Satt på en intressant föreläsning om IT i studierna,
äntligen någon som kunde tala inför publik och göra det intressant.
Samlades med hela klassen hos Janek och planerade gulis,
aah, vi är så bäst klass att vi kommer vinna allting, lätt!


Sen har kvällen varit ett virrvarr av att köra mellan hemhem och lägenheten.
Träffade syster i Sundom och checkade ut soffan som kommer bli min. 


Hade en ljuvlig kväll med älskade Sofie,
vi träffade världens coolaste väktare på Rewell Centers tak, och gick på guidning med honom, trots att han inte visste mycket mer än vad vi gjorde. 
Så hade vi världens terapi-städ-stund och fick det så fint hos mig! 


Aaah, den här hösten och vintern kommer bli superb!
Längtar efter att få flytta,
sen är alla välkomna på besök,
när som helst! 


Nu iväg till stan på en med Malin.
Pusshej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar