onsdag 8 september 2010

Vilken service!,



Jag blir bara mer och mer förvånad över hur schyssta människor inom kundservicen det verkligen finns. Jag brukar alltid ha oturen att få träffa de där argaste och mest stressade försäljarna, men nu när jag håller på och reder ut allt som är försvunnet stöter jag bara på fina, hjälpsamma människor hela tiden.


Min favorit från banken ringde just. Bokföringen hade hittat skumma summor som kommit in på mitt konto efter att jag spärrat bankkortet. Summor från Alko och Fondis. Inga stora pengar, men ändå suspekt. När hon sedan räknade upp vad det var, lät det exakt som mina egna. Jag var ju ändå på Fontana i lördags, och det brukar ta en tid innan inköpen vid Fone syns på kontoutdraget. 


Men i varje fall skulle hon kolla upp saken och försäkra sig om att de summorna var från lördagen och inte måndagen.
Snart skickar jag in en glad mun till Vasabladet för otrolig service!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar