söndag 12 september 2010

Hemma i Vasa,



Jag har en dunderhelg bakom mig
känner tröttheten smyga sig på.
Jag är stolt och glad över nya vänner,
fina människor och många insikter. 


Har redan förträngt en mindre skoj bussresa hem
och njuter nu av Melissa Horn och levande ljus. 
Satu var här och talade bort nån timme. 
Det var just så här det såg ut i mina tankar när jag förut föreställde mig hur det är att bo själv. 


Trots stressigt och fullspäckat veckoslut är det nog längesen jag varit så här lugn.
Vän med världen, mig själv och vardagen. 
Mycket är på gång på alla plan och nu om nånsin behöver jag samla kraft med sådana här kvällar. 


Imorgon är också en QT-kväll (som min sfp Max skulle säga) 
Quality time, för er som undrar. 


Eftersom jag inte längre äger någon kamera så tar mig friheten att lägga upp Frida W's fantastiskt fina foton från Föreningsfestivalen. Se och njut. Hoppas du får en gnutta av ankdammskänslan jag levt i de senaste dagarna. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar