tisdag 7 september 2010

Just typiskt,



Vi var med vår underbara klass på gulis.
Vi var suveräna på alla stationer,
fick höga poäng och fiiiilisen var på topp.


Men näst sista stationen gick det åt skogen.
Vi klarade oss bra,
men min kameraväska var borta.
Min systemkamera, telefon, ID, bankkort,  lägenhetsnyckeln + alla andra nycklar, alla andra kort, 40€ och Jasminas telefon är puts väck borta. 
FAN säger jag bara,
jag blir så jävla arg och ledsen.


Allting spärrat som idag går att spärra,
men räcker det liksom inte att jag blev av med allting på nyåret??
Nu samma sjuttons runda igen...
Nytt körkort, bankkort, nätbankskoder, försäkringsbolag, nytt simkort and so oooon...


Ja, jag har gråtit mig igenom kvällen.
Dansat av mig lite ilska
och gråtit mig hem.


Kan inte åka till Helsingfors på torsdag för de biljetter som jag har,
eftersom jag inte har nåt studiekort längre.... 
Kan inte flyga till Stockholm med biljetterna jag bokade igår,
eftersom mitt körkort är borta = det ID-beviset jag bokade biljetterna på....


Jag är milt sagt ganska jävligt ledsen, arg och uppgiven just nu.
Ska sova en natt och se hur det känns.
Det enda jag äger just nu är en reservnyckel till min lägenhet..
Det hjälper inte en sekund att vi vann hedersomnämnande för bästa fiiilis å mutor,
int ens lite.


SUCK!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar