onsdag 22 september 2010

Mycket på gång, som vanligt då,

Jag blev nog indragen i WBN ändå idag.
Fixade tröjan efter nån timme med Anna-Lena och Lina
och gick sedan glad och kreativ på gymnastikföreningens styrelsemöte.

Alla som varit med i det praktiska arrangemanget av ett jubileum vet hur mycket det är att göra. Mötet idag tog nästan fyra timmar, och då känns det ändå som om vi inte fick så mycket konkret gjort.

Så träffade jag Antonia en sväng,
vi satt hos mig och skvallrade lite.
Var via Office en snabbis och måste nu packa ner det nödvändigaste för morgondagen.

Jag åker ner i landet, när mina marthor kommer uppåt.
Det kallas att marthabalansen är i skick!
Trots att jag mer än gärna skulle tala med en av de marthorna som kommer upp imorgon...

Så imorgon blir det huvudstaden i dagarna två.
Tåget går 05.53 och jag har massor att göra ännu ikväll.
Men dagens stund med en härlig Eva gav mig energi och tankar som aldrig förr.

Hejhopp,
tror salmix-shottarna gjorde susen för den sjuka halsen.
Nu är bara rinnande näsan kvar.

Kram och gonatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar