torsdag 2 september 2010

Tidig sovmorgon,



Time for som klag: 

  • jag har ingen telefon, sim-kortet spärrat och dit for alla meddelanden och numror
  • jag har en inflammerad tå som tar ont, likamed att inga skor går på mig just nu
  • jag tänkte jag skulle överleva utan telefon tack vare mejlen, men nej, nu fungerar inte den heller...
  • jag miste min sovmorgon pga. att det blir polisstationen, dna osv istället.
MEN,
det händer bra saker idag också,
och jag har inte tappat humöret helt ännu! 
  • Efter alla praktiska saker är fixade skall jag till spf's kansli på lite skumpa!
  • Sen hem till mig och fixa lite
  • Börjar skolan först 12.30
  • Skall ha hela klassen hem till mig efter det, så vi kan planera gulis.
  • Så skall jag checka ut en soffa, samt rensa systerysters förra hus på det de inte vill ha
Men nu iväg så dagen kan börja! 
Hejhopp vänner!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar