fredag 29 oktober 2010

Dåliga nyheter,



Mysmiddag hemhemma med mamma, pappa och faster.
Ljuvligt att få ligga under en filt och mysa med finaste Hilja.

Men en fin fredag kom med dåliga nyheter.
Cancern är nära igen.
Fan vad jag hatar den där jävla sjukdomen! 
Och fan vad jag hatar att hålla tummarna, hoppas och tro på det bästa.
Men jag gör det ändå. Jag tror på att allting ordnar sig,
att behandlingarna biter och att det inte sprider sig.
Vi kan det här i vår släkt, det är bara att hoppas och vara tillsammans.
Jag kommer tända ljus ikväll, massor med ljus!

Tur fredagen hittills varit superb så jag omedvetet samlat krafter för att klara av kvällen. Blir nog Idol på Olli's ikväll ändå. Jag vill ha vänner omkring mig. 

Nu ska vi skåla i skumpa för kusinen som flyttat och förlovat sig.
Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar