måndag 18 oktober 2010

Fönstrena skakar,

kl 16 träffades vi på kretskansliet för att ta del av Politikerskolans början. Ulla-Maj Wideroos höll peptalk åt oss och startade upp allting på bästa möjliga sätt. 23 blivande politiker var på plats, trots att orsaken varför de var där var allt från rent intresse till gratis kaffe. Men skoj ändå att få vara med i det evenemanget ett år till! Och UMW tycker jag att jag träffar en gång i veckan nuförtiden. ;) 

Det brukar ges som råd att man skall komma ihåg de sakerna som får en att må bra. Jag kom ihåg en sån sak idag, och det är nog helt klart föreningsliv. Återigen har jag träffat faovritföreningens styrelse. Vi satt i ett omklädningsrum och fixade inbjudningarna till jubiléet. Så det som verkligen får mig att må bra är eldsjälar som brinner för samma saker som jag själv gör!

Runt kl 21 kom sen Elin på besök. Jag hjälpte henne med att bränna musiken och vi skrev ihop ett sångblad för festmiddagen. Ah, den bruden är bara för bra! Skulle ha kunnat sitta och diskutera natten lång!

Men man skall sluta på topp och hon tog sig just ut i stormen för att cykla hem.
Jag tänker strunta i alla ogjorda skolarbeten och missade deadlines ikväll och gå och sova. Imorgon är en ny dag och förhoppningsvis en ledig kväll. Hilja kommer på besök och vi ska mysa tillsammans som bara vi kan!


Kram och gonatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar