lördag 16 oktober 2010

En SÅ behövd dag,

Kvalitetstid med familjen slår nästan allting,
eller det slår allting en lördag-dag i varje fall.

Jag har gått ca 6 km idag,
plus en hundpromenad på nån enstaka kilometer.
Äntligen har jag fått röra på mig igen,
känns som evigheter sen sist!

Jag har varit fastklistrad i mammas kamera idag,
man måste ju passa på när man får fota.
Har en svag foto-abstinens på kommande märker jag.
Måste bara få skickat iväg alla papper till försäkringsbolaget nu ännu en gång, så får vi se om jag får någon ny kamera eller inte... Stor SUCK för försäkringsbolag!

Men en härligt fin höstdag har det varit idag
och jag har njutit mer idag än på väldigt länge.

Kvällens planer är totalt öppna ännu.
Vet i varje fall att jag skall se min A-L ikväll,
blir så bra så!














Inga kommentarer:

Skicka en kommentar