tisdag 19 oktober 2010

Suverän dag, eller?,



Okej, IDAG har jag varit effektiviteten själv! 
Tjoo, vad jag är stolt över mig själv,
och herregud vad jag fått mycket gjort! 

Efter IT-tenten var jag på lunch med Petra.
Återigen suveränt god mat på August.

Men vet ni,
imorse vaknade jag och kände att den här dagen nog blir helt suverän och att allting skulle gå min väg. Nåjaa, kommer jag inte till jobbet då utan datorsladden och en dator som inte är full laddad, och en telefon med lite akku men ingen laddare...

Nåjaa, inte nog med det. Tur nog gick jag på wc före jag tog mig ner till auditoriet för tenten. Lite förundrad såg jag mig i spegeln och undrade varför min bh syntes på ena sidan. Nå vet ni lilla Ida hade tydligen glömt att dra upp dragkedjan när denna superba dag började. Haha, tur att jag inte var särskilt social där runt 8 imorse. Då skulle nog våning 7 fått sig ett gott skratt tack vare praktikanten som gör bort sig. ;)

Nejnej, nu skall jag avsluta den här jobbdagen och ta mig till butiken. 
Hilja kommer på besök ikväll! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar