fredag 8 oktober 2010

Stockholm day three,

Efter dagens föreläsningar,
trots att jag skolkade en och istället satt tillsammans med finlandssvenskarna och talade alkohol,
känns det som om det varit en lång dag igen.

Så efter kl 15 släpade jag mig från Mårtensdal till Slussen
och lyckades hitta Scandic-hotellet smärtfritt.
Checkade in och väntar nu på att åka emot min Helen när hon anländer till T-centralen!

Jag är fan lika nervös som i somras.
Vi har inte träffats sen bryggan i Linköping,
inte har vi hunnit chatta med varandra lika ofta heller.
Ååååh, fjärilar i magen!

Men nu Ordning och Reda, Weekday och Topshop!
Det blir till att lyfta studiestöd när jag återvänder hem...





Om Facebook skulle räknas som ett land, skulle det vara tredje största landet i världen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar