torsdag 7 oktober 2010

Stockholm day two,

Jag måste ärligt säga att jag är aningen besviken på hela evenemanget Forum för Eldsjälar. Jag hade kanske för höga förväntningar, men besvikelsen är i varje fall på besök.

Så dagen för mig har mest handlat om andra människor.
Om att kolla mejl, trösta, stöda och hjälpa.
Där mellan varven har jag själv skickat iväg sms för att få lite hjälp och tröst.


Det går inte så bra just nu.
Varken med min kreativa tid som journalist eller någonting annat.
Det enda som är bra är att jag imorgon återförenas med min Sverige-Helen.
Kommer bli ett laddat dygn!

Men i varje fall har det varit föreläsningar,
shopping, kaffe och bio som stått på schemat.

Nu skall jag smälta dagens alla händelser och intryck,
samt sätta på mig mina nya fina skor!

I rymden finns inga känslor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar