måndag 25 oktober 2010

Tröttast i stan,

Det händer så mycket i mitt liv som bäst att jag själv inte riktigt hänger med. Jag önskar verkligen att jag kunde visa bilderna från de senaste dagarna, de skulle beskriva så mycket mer än vad den här texten kommer att göra. Men såklart har jag glömt kamerasladden i bilen och bilen har mamma. 

I varje fall avverkade jag 926,9 km under dagarna. Jag träffade gamla bekanta men fick också nya vänner. Jag var i Esbo, Grankulla, Helsingfors och Borgå. Jag jobbade, umgicks och utbildades. Och jag gav av mig själv i dagarna fyra.

Så inatt öppnade jag VGF's biljettförsäljning och tar emot anmälningarna. Så nu gott folk gäller det att gå in på hemsidan och beställa biljetter till både showerna och festmiddagen. 20 november smäller det!

Men just nu är jag nog stans tröttaste människa. Idag var det så otroligt trögt att stiga upp och trots att jag varit på jobb sen kl 7.45 känner jag mig ännu nyvaken. Men ibland skall det väl vara okej att vara trött också. Tror jag nog måste klämma in en powernap ikväll.

Nu externa föreläsare, egen föreläsning, listor och anmälningar.
See you later! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar