lördag 30 oktober 2010

FSG-dagar,

Jag har drömt drömmar nära på mardrömmar inatt.
Vaknade av att jag drömde att polisen kom och knackade på dörren,
när det bara var Vasabladet som droppade in.
Usch, orolig sömn är aldrig skoj.

Sen ringde jag Elin och hon var så snäll att hon tar bil idag och dessutom hämtar mig. Vi ska på FSG-dagar till Sandviken. Programmen till årets Gymnaestrada i Schweiz skall visas idag. Jag skall försöka vara med litegrann trots att jag igen är dunderförkyld. Det är dansant gymnastik, trupgymnastik, showdans och hiphop som är på programmet idag.

Åh vad jag längtar till nästa sommar då det bär av till Gymnaestradan i Lausanne! Så är dessutom Julia där och jobbar, mycket bättre än så blir det inte!

Men nu frukost och så iväg! 
BIlder från senaste Gymnaestrada i Dornbirn, Österrike, 2007!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar