torsdag 30 december 2010

Årskrönika del 3,

Vi spenderade sommardagarna på terasser och bryggor.


Jag och Antonia körde iväg till Åland en natt. 

Jag catchade upp syster och man på båten och åkte över till Stockholm.
Vi åkte ner till Linköping för att se vår allas Lars Winnerbäck!
Och jag träffade min nätvän Helen för första gången. Magiska ögonblick.



Vi festade sommarnätterna igenom.

Vi firade släktens alla sommarbarn.

Jag träffade Salem al Fakir i Jakobstad.

Jag levde på vårrullar från torget. Dag som natt. Men oftast natt. 

Vi levde husbilsliv ett par veckor i norra Finland. 

Jag träffade Salem al Fakir igen. 

Jag såg Lars Winnerbäck en andra gång. Den här gången i Piteå. 




Jag tackade JA till en studieplats vid Åbo Akademi.

Ia och Petu fick sin Molly. 

Jag levde otroligt härligt sensommarliv.

Jag skrev under mitt livs första hyreskontrakt. 

Jag började sakna gymnasievännerna en aning. Samtidigt som jag planerade framtiden.

Jag blev en unibrud och bodde på Olli's. 

Jag firade villaavslutning med Jebajee, Satusöt och Östwest.



Fortsättning följer.

2 kommentarer: