söndag 26 december 2010

Juldagen som kom och gick,

Det blev chokladfondue med systersungarna,
gissa om de var fascinerade över hur gott det kan vara med frukt.



Så eftersom jag har en syster som ibland drar iväg på såndär 10-timmars fester så fick jag köra iväg dem till Vasklot till Frida & Nicke. Själv for jag iväg till stan och Fontana med alla andra partypinglor.

En ganska najs kväll med många man inte träffat på länge. 
Duett på dansgolvet med Sarah, pyntad av Anna, överraskad av systrarna Påhls, en glimt av en fin Elin, Sundom-gänget på gång, så även Janina, A-L och Anna roligt småfulla, mat på Hese med Jeba och finfint sällskap under kvällen av Jessica. Men speciellt najs med en kram av min Julle som nuförtiden bor borta i Lausanne. Vi ses där i sommar!

3-tiden tog kvällen på Fontana slut. Jessica och jag mötte A-L och gänget i parkeringsgrottan och så körde vi omkring en aning. Kvart över 4 ringer även en kär syster och vill hem. "Jag är där om en kvart", "Okej bra, jag skall bara försöka få liv i min man så kommer vi ut."





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar