måndag 20 december 2010

Voddler,

Som den lyckliga Saunalahti-kunden jag är så ser jag mycket gratis film via Voddler. Fick en inbjudan dit samtidigt som jag fick en ny telefon och 50h att prata upp varje månad. Och inte en enda räkning ännu så långt ögat når! Gött. 

Nåja, Voddler är alltså i princip som Spotify, bara att med filmer och serier. Allt via Voddler är inte gratis, men mycket är det. Inte de mest up-to-date-filmerna eller serierna, men många gamla godingar och filmer man aldrig trodde man skulle se.

Som tack för en bra arbetsinsats under dagen tog jag mig friheten att se en film. Helt på säkä valde jag, och såg Chestnut: Hero of Central Park. En härligt barnslig film som värmde mitt hundhjärta.

Känslomänniska jag just nu är så grät jg mig dessutom igenom de sista 20 minutrarna.
Nu matbutiken!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar