lördag 11 december 2010

Fredagen den 10 december,



Min kväll igår var helt super.
Som pricken på i:et för en tung höst.

En skoj julfest med nya kontakter och vänner.
En Ollis-kväll där Fannys pappa underhöll oss med såväl sång som dans. ;)
Idol-final på stor skärm och taggad publik.
Utekväll med Antonia och Anna-Lena, de brudarna är mina!

Jag tackar vissa män för vissa shottar,
och jag kommer säkert bli igenkänd för "hon den där som hade hicka".
Jag lovar, jag gjorde allt för att bli av med den. Men icke sa Nicke. 


Nu skall jag äta dunderfrukost, skriva nåt skolarbete och så traska hemhem till vovven. 





1 kommentar:

  1. Vet hur det är att få obotlig hicka på opassligt ställe... Inte nog med att det är pinsamt, efter ett tag brukar jag få hiskeligt ont också :/

    SvaraRadera