lördag 18 december 2010

Traditioner,

Superfin julfest hade högstadiet och gymnasiet fått ihop i år!
Måste erkänna att jag nog lite gillar det där med traditioner.
Speciellt när det kommer till övis-traditioner.

Julfest med fina program i en timme,
tvåorna som plockar undan alla stolar medan resten dricker saft och äter bulla. Polonäs med åtminstone 300 pers, och så alla möjliga parbytesdanser, ringlekar, bugg och vals ännu på det. Jag gillar!

Mathilda ville såklart vara med i polonäsen, så det var bara att glatt galoppera genom salen med henne på armen då.
Dagens träningspass är avklarat! Tji-tjing! 


Så nu skall jag ta igen mig lite, äta nåt och sedan se vad kvällen har att erbjuda mig.







Klaus och Camilla som konferencierer 

 Affe läste julevangeliet
Musiktreorna sjöng finfint!


 Gymnasiekören likaså!



 Mitt snygga avec som hade lite tråkigt mellan varven. Egopics är alltid underhållande då.
 Maria sjöng som en ängel!
 En super kreativ ljusdans!
 Juldikter
Skolans superproffs på violin. Han kommer gå långt! 

 Emilia och Elin sjöng vackert!
 Och så dansade vi såklart! 
Har inga foton därifrån, jag dansade så attans istället! :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar