torsdag 16 december 2010

Systrig dag,

Det är underligt hur ledig jag känner mig genast datorn inte finns med i bilden. Jag förknippar allt jobb med datorn, samtidigt som det är bästa underhållningen då man vill slappna av, se favoritserien eller läsa bloggar. Det borde uppfinnas någon sorts spärr att man inte kan underhålla sig på datorn (facebook, bloggar, tidningar, serier m.m.) när man skall arbeta, men sen också tvärtom. Att det inte går att jobba om kvällarna, utan endast surfa för underhållningens skull. Att sånt.

Men den här stolta dottern tog i varje fall del av mammas dimission idag. Skål för henne och för ett fint arbete!

 Pedavoces sjöng!





Så åkte jag iväg med syster och har hängt med henne hela dagen. Gått på stan, legat på soffan, busat med pojkarna, sett på Extreme Home Makeover, druckit glögg och lekt & busat med en hel massa ungar! En så där fint mysig dag. Då jag egentligen borde skriva skolarbeten...




Nu är jag hemma en sväng för att byta kläder och ta mig iväg på VGF's styrelsemöte.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar