måndag 27 december 2010

Nyårs-fiilis,

Jag har en såndär typisk nyårskänsla inom mig ikväll. En lust och inspiration till att ändra mitt liv till det bättre. Skapa rutiner igen och leva lite mer som jag lär.

Typ skaffa mappar och sortera viktiga papper från oviktiga. Köpa post-it lappar i olika färger och ta tag i mina studier.  Börja bädda sängen och vika ihop kläderna. Istället för att strunta i att bädda eftersom jag ändå skall ligga där om några timmar igen. Skriva insändare och starta upp något av de företag och idéer jag sist och slutligen brinner för.  Ja listan kan göras så mycket längre! 


Istället tror jag att jag läser några bloggar till och sen tar natt. Det är inte bra att bli för inspirerad heller. Har våren bokad till tusen redan. Men det där med mappar och viktiga papper kanske är nåt att bita under den här semestern.

Kramis. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar