torsdag 14 januari 2010

Bestämt!,


Snörvel, host, attschjoo!
Nästan, men bara nästan så jag överväger att stanna i Vasa imorgon.
Men nej, kan nog inte det.
Jag har inte träffat min Amira på evigheter
och jag lever för UngMartha.
Så där var det alternativet uteslutet.

Finrexin är min bästa vän idag.
Men herr Feber fortsatte vidare,
han hade tydligen många vänner att hälsa på.
Halleluja moment!
Och jag har sovit gott inatt.
Kyl tää tästä!

Och jag är så lättad och glad.
Jag fick svar.
F fick ett mejl.
Lucky day!

Vad är nu en tågresa i gryningen imorgon?
Det klarar vi alltid.
Så måste jag träffa min Niki.

=

Planen är att tuta hela dagen.
(med plats för datortid)
Och sen vara frisk imorgon för att träffa mina tre musketörer,
minus den av de tre som varit på för många äventyr och nu ligger hemma.
Så, näven i bordet och där var det bestämt.
Jag kommer till Helsingfors imorgon.
Be ware! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar