lördag 16 januari 2010

Eliel,


Jag tycker otroligt mycket om de vuxna människor som tagit sig tid för oss i helgen.
Jag stör mig på att jag inte vet hur jag skall kunna få fram att TID är det som behövs för unga själar just nu.
Allting annat finns redan, det finns alldeles för mycket val, var du än befinner dig.
Det som behövs är lugn och ro, prestationsfrihet och en stund utan krav.

Jag sitter på café Eliel på tågstationen och sade just hejdå åt min finaste Amira.
Vi har haft kul i helgen. Men det är också otroligt längesedan vi träffades senast.
Men helgen har saknat någonting.
Det har varit kul, riktigt kul.
Men inte huipput.

Gud vilka meningar jag skapar just nu.
Är bara så otroligt trött som bäst,
8h sömn på två nätter är för lite, även för mig...

Tror jag skall försvinna in i tankarnas värld en stund.
Sedan gå på kaffe med Frida w.
Härliga tider.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar