tisdag 5 januari 2010

Tillbaka i stressen,


Vi har återvänt hem.
Hade turen att träffa grannen på tåget,
så skjutsen hem var självklar.

Jag vill så innerligt skriva av mig totalt här och nu,
men tyvärr hinner jag inte.
Har däremot fallit tillbaka till vardagen
och stressen den innebär.
Hinner bara hem och vända,
sen ut och iväg igen.

Mina kompisar vill ha mig ut ikväll,
jag måste nog fara.
Hela Vasa befinner dig på Ollis ikväll.
Jag kan inte vara mycket sämre.
Kan inte svika en gång till.
Fast jag är trött,
ordentligt trött.

Men tackar Frida w för en helt totalt underbar bok till julklapp.
Den kan inte träffa mer rätt,
helt otroligt bra!
Sträckläste hela tågresan.

Så tackar jag också för dagens pratstund med den människan.
Helt otroligt det med.

Återkommer med uppdatering och avskrivning.
Nu måste jag fixa mig fin och rusa.
Ciao.

(jag orkar inte egentligen,
men det kan bli helt kul.)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar