onsdag 21 oktober 2009

Avslutning,


Skrivet idag i minnibussen påväg till Parlamentet:

"Vi sitter i vår minibuss påväg till parlamentet. Diskussionen mellan de två egoisterna är i full gång. Inget fel med det, men jag tar illa upp. De trycker indirekt ner alla andra som är i sällskapet. De trycker ner alla andra ungdomsorganisationer och får alla andra att låta som skit. Det är deras egna föreningar och organisationer som är bäst och vinner guld, medan alla andra behöver förbättras och lagas om.

Åh, jag blir bara så arg på såna trångsynta människor. Håll de tankarna för er själva och sluta såra andra. Ni är inte bäst i världen, och kommer inte att bli det heller. GAH!"

Var kanske på aningen sämre humör imorse.
Men nu efter ett antal glas vin och lite choklad leker livet igen.
Det skall bli en avslutningsmiddag ännu ikväll på en finfin restaurang.
Me like.

Jag är återigen så frisk som jag kan bli.
Hade värsta migrän huvudvärken idag på dagen.
But now I´m back!

Och jag har hela dagen bara konstaterat hur jäkla bra förbund Martha är.
Vill bara springa in på kansliet och krama alla där!

Men nu mer Tokai-vin!

2 kommentarer:

  1. Väldigt nyfiken på de två egoisterna...

    "M"

    SvaraRadera
  2. Kan dra hela historien åt dig då vi ses! <3

    SvaraRadera