onsdag 21 oktober 2009

Sista dagen,

Det är några människor jag ändrat uppfattning om under denna resa,
jag blir alltid lika förvånad när det händer.
Utseende spelar för fan ingen som helst roll egentligen!

Idag är det alla möjliga fina byggnader som skall besökas.
Parlamentet, finska ambassaden osv.
Måste bara hinna köpa hem vin idag.

Jag har sovit rekordlånga 7h inatt.
Så humöret är än så länge på topp.
Men tyvärr finns det människor i detta gäng som jag bara inte går ihop med.
Men det är bara att spela med och verka intresserad,
så där som i vanliga livet också, you know!

En fin människa skickade meddelande åt mig igår.
En annan fin människa underhöll mig på facebook inatt.
En fin människa behöver mig där hemma nu,
och jag saknar av hela mitt hjärta.
Kämpa på min ålänning.

Kramar !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar