fredag 30 oktober 2009

Hunnit med mycket,

Jag har haft en så full dag att jag inte ens hunnit blogga, det är längesen det hänt senast!

Jag har återvänt till skolan och pinat mig igenom dödstråkiga lektioner, jag är inte gjord för gymnasiet.
Jag har besökt mitt Marthaförbund och fixat klart allting för imorgon, plus träffat huvudstadsbon som var på besök.
Jag har hållit presentation för rikssvenskar om förbundet jag just nu hatar.
Gått på en konstutställning på Kuntsi.
Suttit på ett kansli och försökt komma fram till vettiga saker, utan framgång.
Åkt via borgare för att plocka upp mina jumppaflickor och på samma gång se om min Katja var på jobb ännu, men nej.
Jag har suttit i Citymarket och sålt kakor med mina flickor.
Och nu skall jag snart rusa iväg till allra käraste syster som skall iväg på halloweenfest och jag är utnämnd barnvakt.

Varnade henne för att det bär av till Tammerfors imorgon kl 7, så de måste vara hemma före det. Man vet nämligen aldrig med min släkt. Senaste brorsbröllopet slutade med att syster och jag sov i deras restaurang, men det vet ingen om, så det har i princip inte hänt. Kanske värsta morgonen någonsin när jag vaknade upp där..

Men nu måste jag ha mat.
Det är inte bra att leva på choklad.

Ciao beibis.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar