torsdag 8 oktober 2009

Vardagen knackar på,


Jag är helt färdig.
Jag är så trött att jag inte orkar annat än gråta just nu.
Morgondagens lektioner känns så långt borta,
hur skall jag klara det?

Skulle av hela mitt hjärta vilja åka ner till Helsingfors imorgon.
Krama om min Frida och få tankarna på det jag gillar mest.
Mina Marthor.

Därför flydde jag idag till kansliet i Vasa också.
Där är enda stället jag kan leva just nu.
Där fortsätter vardagen som förut,
där är människorna som förut.
Just nu saknar jag mina extra mammor mer än någonsin förr!!

Snälla ta mig bort härifrån,
jag klarar inte av att vara här mera.
Betala min biljett ner till släkt och vänner.
Jag kan inte, orkar inte och vill inte sätta min fot i skolan imorgon...

Jag vill bara fortsätta med allt som hör till vardagen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar