torsdag 29 oktober 2009

Ett eget liv,


Jag vill ha ett eget liv.
Jag vill bo i Helsingfors
och jag vill jobba på Marthaförbundet.
Mitt hjärta finns seriöst där.
Jag bara älskar den organisationen, de människorna och det de gör för vårt samhälle.

Jag har haft en underbar dag.
Har fått sitta på kaffe med min internetvän.
Skvallrat. planerat och roadat med mina underbara marthor.
Jag har suttit på en helt najs föreläsning och druckit ett glas vin förrän hemfärden var ett faktum.

Jag vill byta liv.
Jag vill vara 30+ och har ett jobb, en lägenhet och ett eget liv.
Jag vill inte gå i skolan mer och jag har absolut inte lust att återvända till Vasa.
Jag trivs som fisken i vattnet här ju!!

Kommer att landa där hemma runt 22-tiden ikväll.
Imorgon börjar jag 8.15.
Fan vad jag hatar skolan just nu.
Jag kunde göra sån nytta på andra ställen,
varför gymnasiet??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar