onsdag 14 oktober 2009

Köpa lycka,


Det är skrämmande,
tror inte jag vill kolla upp statistik mer..

Jag väntar så innerligt på fredagen som kommer.
Åh, ta mig dit nu.
Ta mig bort från denna stad.
Enda problemet är att typ halva Vasa flyr till huvudstaden under lovet...

Jag som just skulle börja rensa bort alla andras problem och bara tänka på mig själv.
Hur bra går det då bästa vännen från lågstadiet ser ut att må helt åt skogen?
Jag måste ju bara bry mig och fråga hur hon har det.
Tårarna rann för henne direkt.
Nåja, dit for min lunch.
Men att vara medmänniska är så mycket bättre än mat.

Men för att komma på andra tankar har jag gjort av med onödigt mycket pengar idag.
ONÖDIGT MYCKET PENGAR.
Men man kan faktiskt köpa lycka, för en liten stund i alla fall..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar