onsdag 23 december 2009

2009 i korthet,


Vad gjorde du 2009 som du aldrig gjort förut?
Jag blev myndig och därmed en laglig partypingla. Vilket resulterade i ett antal krogbesök samt körkort och en av alla luftförorenare i staden.

Dog någon i din närhet?
Alldeles för många för att tårarna ens skulle räcka till.

Vilka länder besökte du?
Finland, Sverige, Danmark, Tyskland, Österrike och Ungern

Vad skulle du vilja ha 2010 som du saknade 2009?
Fler underbara diskussioner med mina vänner och mer medmänsklighet.

Vilket datum från 2007 kommer du minnas, och varför?
Den 6 oktober i ett annat land.

Vad var din största åstadkommelse?
Att jag vågat börja prata, vågat ta tag i mig själv.

Vad var ditt största misslyckande?
Om jag inte gjort alla misslyckanden jag lyckats med under året, skulle jag troligen inte vara här nu. I alla fall inte i den här formen av mig själv.

Vart tog det mesta av dina pengar vägen?
Kläder, bensin, alkohol och resor

Vad önskar du att du hade gjort mer av?
Levt mer och funderat mindre.

Hur firade du nyårsafton?
Jag var hos Malin med alla andra fina människor. Jag var otroligt full men hade så kul att jag tror det var bästa kvällen, i festväg, under hela året.

Blev du kär under 2007?
Kär blir jag hela tiden.
Kärlek är det bästa som finns ju.

Hur höll du dig från att bli galen?
Jag är galen. Men höll mig från att visa det i alla stunder genom att prata med människor. I telefon, via facebook, via msn, via mejl och faktiskt också "in real life".

Vilken kändis/offentlig person beundrade du mest?
Mina Fridor och min Niki

Vem saknade du?
Mommo och Moffa, mer än allt annat.

Vem var den bästa nya personen du träffade?
Ny person detta år, måste nog säga Niki då.

Berätta om en värdefull läxa du lärde dig 2009.
Du är modigare än du vet, starkare än du tror och klokare än du förstår.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar