fredag 25 december 2009

Juldagen,


Skall just ta mig så långt i dagens uppvaknande som att gå i duschen.
Alla vänner skall ut ikväll,
telefonen plingar till med jämna mellanrum med förfrågningar om jag inte skall hänga med.
NEJ tack.

Jag skall ikväll igen åka ut till systers drömhus i Sundom och hälsa på hennes och min kusin som kommer dit på besök. Jag skall leka med underbara ungar och spela playstation 3 tills den äldsta av pojkarna slocknar. Jag skall dricka vin med min syster och se på Män som hatar kvinnor i soffan, så där passlit mellan henne och hennes man som vi alltid brukar. Sen skall vi sitta och se på onödiga tv-program tills vinet är slut och sömnen gör sig påmind. Så ska vi vakna upp till ännu en ledig dag. Ljuvligt!

Sup ni skallen av er bara.
Jag skall mysa med söstra min.
Jag kan kaaaanske vara chaufför ikväll,
beror på när ungarnas energi är slut.
Kanske jag och äldste pojken kommer på roadtrip ikväll igen? ;)

Hur som helst så mår jag bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar