måndag 7 december 2009

Avreagering,


Jag stör mig otroligt på en människa.
Förlåt, men allt denna person gör, går mig på nerverna.
Det känns bara som om denna människa skall ha bekräftelse i varenda liten rörelse.
Att hänga ut sig själv på facebook för att få folk att övertala en att gå till hälsocentralen för ens eget bästa, tål jag inte.
Att allt som denna människa gör går att bortförklara.
Om jag tycker det är dumt eller på något som helst sätt negativt, kommer en bortförklaring om varför denne ändå gjorde det.
Om jag tycker att det är någonting bra denna människa fått till stånd,
skall det prisas tills dödens dag är kommen.

Gah.
Man går helt enkelt inte ihop med alla människor nej,
men här gäller det bara att hålla god min.
Därav detta blogginlägg.
Lite avreagering mellan varven.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar