lördag 12 december 2009

Ord,


Igår på dagen fick jag ett mejl med allmän info,
men i slutet fanns det ett stycke som en äkta medmänniska skrivit,
ett stycke text som träffade såååå rätt.

Jag räknade ut att personen inte skulle läsa sin mejl mer den fredagen,
så jag skickade ett textmeddelande istället.

"Du prickade så otroligt rätt i det du skrev i mejlet!"
"Det var min intuition"
"Jag längtar efter någon att prata med mer än någon nånsin skulle tro. Men jag vågar inte. Jag fortsätter fly genast det blir jobbigt"
"Jag tror det rätt ögonblicket nog kommer sedan när du själv på riktigt är färdig. Försök våga lita på någon av alla du har runt omkring dig."
"Hoppas det kommer en sån kväll med dig också. Du ser verkligen mycket som andra inte ens ägnar en tanke åt"
"Det kommer det säkert, sedan då du känner dig tillräckligt trygg."
"Du är ljuvligt fin! Ha en bra helg!"
"Du skall också ha en skön kväll! Kram."

Ni skulle bara veta hur rakt in de orden gick.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar