söndag 27 december 2009

Min Jessica,


Nå nu tänker jag så småningom börja avsluta dagen.
Skall bara se slut avsnittet av desperata hemma fruar som håller på ännu.
Och så skall jag berätta för min Jessica hur värdefull hon är,
för att sedan stänga ögonen och sova.

Imorgon skall jag vakna upp till en dag som förhoppningsvis innehåller en promenad med någon av favoriterna.

Och så ska ni bara veta att jag har fått så innerligt fina meddelanden av min Jessica under kvällen. Det är nämligen längesen jag träffat en människa jag kan vara arg på, ledsen på, besviken på, glad med, gråta med, skratta med, reda ut bråk med och gå på otroliga promenader med. Men henne har jag träffat nu, och jag vet att hon finns där när det behövs.

Puss på henne och gonatt på er.
Jag fortsätter mitt lyckliga jullov, trots lite bråk och missförstånd.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar