torsdag 10 december 2009

God morgon!,


Inatt har jag funderat,
på allt och alla,
på mer och mycket,
och sovit desto mindre.

Idag skall jag dra den klassiska bortförklaringen att jag har pappret hemma,
det vill säga,
fixa till mig lite mer tid för att renskriva klart.

Sen är det lunch med Stina, Petra och Rasmus som gäller.
Vem har sagt någonting om en historia lektion?
Ja, inte jag i alla fall...

Igår var en ljuvlig kväll,
på alla sätt.
Kanske därför jag funderade så mycket inatt också,
det var mycket som lämnade kvar i tankarna.

Så nu väntar jag innerligt på brevet som Frida w skickat åt mig,
blev sååå nyfiken igår,
vad skickar hon åt mig?

Men nu skall jag studera i två lektioner,
förrän jag får återgå till min martha-värld.

God morgon människor,
och ha en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar