måndag 28 december 2009

Haglöfs,


Jag gillar nog min mamma,
även fast hon inte skulle ha sponsrat mig med en jacka.
Men jag är så glad över den!
Ah, älska haglöfs!


Och det bästa är.
JAG OCH SYSTERSPOJKEN ÅKER NER TILL HUVUDSTADEN PÅ MÅNDAG!
Vi ska se PlayMe med Frida, sova på hotell och äta skräpmat.
Bara göra det vi vill och strunta i alla sovregler och mammas tjat.

Och så kommer nästa år att bli världsbäst.
För vet ni,
jag klarade detta år.
Jag tog mig igenom alla sorger och motgångar.
Så nu tycker jag att jag är värd ett lite vackrare år.
Nu ska jag ta hand om mig själv och sätta pengarna på allt vad jag vill göra!

Vi börjar med teater.
FORK biljetterna är redan beställda.
20 februari smäller det.
Pink Noise once more.

Ah, livet ler,
OCH JAG MED DET!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar