torsdag 12 november 2009

Förstår inte,


Jag trodde verkligen inte att min allra bästa vän var den mest avundsjuka och omogna av de alla.
Jag visste inte att hon var så egoistiskt.

Jag är varken arg eller ledsen,
jag är bara otroligt besviken och sårad.

Undrar vad som egentligen ligger bakom de 13 gånger hon försökte ringa mig.
Meningen åt sin syster om att hon har en mega sur vän
och alla meddelanden, både via facebook och mejlen.
Vad är det som får henne att göra det?
Är det samvete som trycker på för hårt?
Är det de egna samvetet som hon vill rensa för att själv kunna må bättre?

Jag vet inte, och får ingen som helst klarhet av allt hon flummar åt mig.
Men nu tänker jag åka iväg på Kulturkarneval och ha det lite roligt mellan varven.
Träffa mina fina underbara och skratta litegrann.

Kram.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar