lördag 21 november 2009

Martha,


Nu är jag äntligen hemma.
Känslan av att få byta kläder, slänga upp håret i en knut och bara sätta sig framför datorn slår allting just nu.
Det har varit en finfin dag.
Det finns ett par personer i det gänget som jag bara älskar att sitta och analysera.
Mer om det med de som undrar. ;)

I bussen på väg hem var tankarna många.
Det var kaos i min hjärna,
men de få minuterna jag glömde bort att jag hade sjukt i hela kroppen gick åt till att längta efter nästa helg,
till att planera en fototävling och planera framtiden.

Jag säger bara att gamla tanter är morjens.
Vilka diskussioner vi hade efter att stormen lagt sig.
Åh, jag är så martha man kan vara nu!
Ge mig jobb där nu,
jag spricker av idéer, drömmar och visioner.

Puss på er mina marthor!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar