lördag 21 november 2009

Kan inte hålla mig,


Jag älskar att sitta och fundera på människor,
analysera dem och iaktta vad de gör.
Möten som dessa är ett ypperligt tillfälle att få sitta och stirra och checka in någon.

Jag har återigen ändrat uppfattning om fina människor.
Fördomar har krossats och nya fina tankar om människorna har kommit till.
Åh, jag blir bara så glad av de där fina underbara.

Kvällen blev ännu bättre när mamma korkade vinflaskan.
Nu ler livet igen och 1000mg Panadol har börjat bita på den äckliga värken jag tampats med hela dagen.
Trodde jag seriöst skulle svimma i slutet av mötet.
Jag var så yr och det kändes precis som om jag skulle ha varit på väg att få världens dunder feber.
Men jag klarade mig.
Och efter ett glas vatten på vessan måddes det aningen bättre igen.
Så bra att jag med nöd och näppe klarade av resan hem.

Efter Lappfjärd gick det riktigt bra och om jag inte ändrade ställningen jag satt i så mådde jag prima.
Det var Idas-pojkväns-fammo och Annas-mommo som var kvällens största underhållning.
Och tänk att de kom ihåg mig från vårmötet.
Vadå press att komma med någonting bra nästa vårmöte?
Måste nog börja planera det också. ;)

Men nu flummar jag bara,
kan inte hålla mig från att skriva. ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar