måndag 23 november 2009

Nu har jag planer,


Okej, efter ett litet snack med mig själv är dagen bestämd.
NU skrivs det bokrecension om en bok som efter lite googling verkade riktigt intressant.
Måste ha varit mitt undermedvetna som valt den boken, eftersom den tydligen handlar om vilka roller men sätter på sig i olika situationer med olika människor och massor med analyser om människor man träffar i vardagen.
Kanske jag ändå måste läsa den boken här ännu. ;)

Sen städas det grundligt.
Allt skall slängas som är onödigt och jag skall komma med någon snilleblixt om hur jag skall få ordning på hönshuset.

Så ska jag ut,
springa eller gå,
det återstår att se vilka krafter som finns kvar då.
Sen är det duschen, soffan och lite stickning som gäller,
förrän det åter är dags att ta itu med våra jumppaflickor och deras träning.

Det låter väl bra?
TUR att jag hittade en halvfull pätkispåse i nedre våningen,
annars skulle dagen se betydligt mörkare ut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar