lördag 28 november 2009

Hemma igen,


Tror jag aldrig tyckt om att åka tåg så mycket som jag gjorde idag.
Det var helt underbart.
Bara satt och lyssnade på min musik och stirrade ut,
läste lite mellan varven och sov i några omgångar.
Härligt!

Är nu hemma igen en gång och vad är inte bättre än att få hemlagad mat genast man kommer innanför dörren?
Det satt perfekt, speciellt då jag idag endast levt på en kakao från Robert´s.

Det var kul att träffa min Niki igen.
Underligt hur man kan lära känna människor på olika ställen och sätt.
Men det är så sant som det är sagt,
jag måste ju komma ner på jullovet!

Tänkte att jag kunde ta en Södra Finland runt.

Lovisa - Moster och familj
Borgå - En bekant familj och Frida om hon väljer att vara på plats. ;)
Grankulla - Faster och familj och kusinen
Esbo - Bror och familj
Helsingfors - Alla mina fina underbara
Ekenäs - Mostern som jag verkligen skulle vilja och behöva besöka, av många olika själ.

Så kanske jullovet är räddat.
Får se, får se sa den blinda, om jag har någon bil alls.
Men det skall alltid finnas planer!

Nu MAT!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar