söndag 29 november 2009

Mysig kväll,


Jag kanske är den enda myndiga ungen som inte befinner sig på Fontana som bäst,
men jag klagar inte.
För jag hade en finfin kväll med min Satu.
Vi bakade julstjärnor tillsammans med hög och bra musik
och såg sedan några otroligt bra avsnitt av Anna Pihl.
Sånt gillar jag!
(dessutom är jag så pank för tillfället att jag just och just ens skulle klara av inträdet till någon av stadens krogar..)
Men som sagt, min värld går inte under för att jag inte får fara ut.
Vinet från gårdagen räckte även för denna dag.

Så återvänder dessutom mamma hem från Dublin om 5h,
så då gäller det att agera chaufför igen.
Men SEN ska jag sova!

Jag tackar och bockar återigen för en mysig kväll.
Varför fara ut bara för att alla andra gör det?
Varför inte göra det man verkligen vill göra och njuta av?

Nu skall jag fortsätta på min duktighetsbok,
återkommer med kommentarer om den sen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar