lördag 28 november 2009

TID,


Måste bara tillägga att det finns personer i vars sällskap man kan vara totalt sig själv.
Sånt sällskap uppskattar jag mer än någonting.
Det var så mycket som träffade rätt,
och diskussionen om människokännare var som pricken på i:et.

Diskussionerna har nu övergått i roliga och härliga sms.
Åh, jag är bara så glad!
(och har sååån huvudvärk!)

Önskar att jag fick komma ner hit ännu före julen,
känns som om jag har så händelselösa veckor framför mig när det inte finns någon resa ner inbokad...
Men å andra sidan kommer kvällens sällskap troligen upp ännu i år,
så månne vi inte drar en favorit i repris?

Jag älskar kvällar då det inte finns annat än TID .
(och lite vin förstås..)
Ikväll var en kväll utan telefoner och datorer.
Ikväll var en kväll då vi bara hade tid för att sitta och prata och för att sitta och vända och vrida på livet.
Ingenting imponerar mig mer än såna människor, såna som tar sig TID.
Bara så ni vet!

Gonatt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar