torsdag 19 november 2009

Min finaste,


Åh vad jag älskar min Katja.
Hon är så underbar.
Människor som har förmågan att gå på en promenad utan telefoner
och som är helt närvarande i stunden ligger närmast mitt hjärta.
Så hur du än försöker imponera på mig och sälja in dig hos mig,
så går det inte förrän du bevisar att du bara kan vara i mitt sällskap.

2 timmars härlig promenad i mörkret,
men med solstrålen själv vid sin sida rann tiden iväg.
Hon och jag tillsammans hittar nog ljuset i de allra mörkaste tiderna.

Vi lovade varandra en mysig kväll ännu före julen,
hon och jag och lite vin.
Åh, jag längtar och jag tackar för ikväll.

"Den här gången var det DU som gav mig massor med positiv energi. TACK!! :)"

----------------------

For sen ännu iväg på veckans styrketräning,
JAG om någon kommer att ha grym träningsvärk imorgon,
herrejävlar vilken träning alltså!!

Ser fram emot morgondagen,
för jag är en så lycklig människa just nu.
Jag älskar mitt liv.
Jag älskar att vara mig just nu,
trots att livet inte alltid är en dans på rosor,
Men det finns en mening med allt,
så de så!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar